SPECIALŪS REIKALAVIMAI NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNIJOS SENIŪNO PAVADUOTOJO PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą,
turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
būti susipažinęs ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, socialinio būsto suteikimą, notarinius veiksmus, gyventojų susirinkimų organizavimą, kapinių tvarkymą, daugiabučių namų, sodininkų bendrijų, nevyriausybinių organizacijų veiklą, seniūnaičių rinkimų organizavimą, Savivaldybės institucijų teisės aktais, Savivaldybės administracijos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Seniūnijos veiklos nuostatais, seniūno pavaduotojo pareigybės aprašymu;
mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis;
išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNO PAVADUOTOJO PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Seniūno pavaduotojo pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus, seniūnijos seniūno įsakymų ir kitų dokumentų projektus pagal savo kompetenciją,
pagal savo kompetenciją koordinuoja ir organizuoja Seniūnijos gyventojų socialinių, buitinių problemų sprendimą;
padedaseniūnui organizuoti kultūros, sporto bei kitus masinius renginius;
kviečia gyventojų sueigas, gyventojų sueigos metu atlieka sekretoriaus pareigas;
nustatyta tvarka rengia gyventojų apklausas;
organizuoja seniūnaičių rinkimus ir seniūnaičių sueigas bei protokoluoja jų posėdžius
ruošia dokumentus notariniams veiksmams atlikti ir juos registruoja žurnale
rengia Seniūnijos metinę veiklos ataskaitą, Seniūnijos veiklos planus;
teikia pasiūlymus komisijai dėl pretendentų apgyvendinimo socialiniame būste, tvarko būtiną dokumentaciją ir ją perduoda Savivaldybės administracijai
teikia informaciją gyventojams, pageidaujantiems gauti valstybės paramą būstui įsigyti ar išnuomoti
kontroliuoja VšĮ „Akmenės būstas“, administruojančios Seniūnijos socialinį būstą, teikiamas paslaugas bei jų kokybę
kuruoja daugiabučių namų, garažų, sodininkų bendrijų bendruomenių steigimo klausimus, padeda spręsti organizacinius ir kitus su jų veikla susijusius klausimus;
koordinuoja Seniūnijos teritorijoje esančių nevyriausybinių organizacijų, teikiančių socialinę paramą, veiklą, padeda spręsti jų organizacinius klausimus;
veda asmenų, atliekančių Seniūnijos teritorijoje visuomenei naudingus darbus, ir jų atliekamų darbų laiko apskaitą dokumentų valdymo sistemoje, kaupia su šia veikla susijusius dokumentus ir iki kiekvieno mėnesio 30 dienos (vasario mėnesio paskutinės mėnesio dienos) pateikia ataskaitą Socialinės paramos skyriui apie asmenis, neatlikusius visuomenei naudingų darbų;
kontroliuoja, kaip vedamas miesto kapinių laidojimo registracijos žurnalas, koordinuoja ir prižiūri miesto kapinių priežiūrą ir tvarkymą, išduoda leidimus laidoti, organizuoja vienišų asmenų laidojimą;
organizuoja socialinės rizikos asmenų nukreipimą gauti socialines paslaugas, įgyvendinant socialinės pagalbos teikimo socialinės rizikos asmenims programą;
dalyvauja materialinių vertybių inventorizacijos, jų nurašymo ir kitų komisijų darbe;
padeda organizuoti Europos parlamento, Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo ir Akmenės rajono savivaldybės tarybos rinkimus bei referendumus;
prireikus įvertina atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas ir pateikia savivaldybės administracijai siūlymus dėl socialinės paramos toms šeimoms (asmenims) reikalingumo bei paramos būdų;
seniūno pavedimu atstovauja Seniūnijai įvairiose įstaigose ir organizacijose;
pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje;
nagrinėja ir atsako į piliečių ir įstaigų, įmonių ir organizacijų prašymus, pareiškimus, pasiūlymus ir skundus pagal kompetenciją, rengia atsakymų projektus, priima interesantus tam, kad būtų suteikta informacija pagal kompetenciją;
pagal kompetenciją dalyvauja komisijose, darbo grupėse, atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
renka ir sistemina informaciją apie Seniūnijos teritorijoje esančius bešeimininkius ir kitaip valstybės paveldėtinus statinius, kurie neturi savininkų ar kurių savininkai nežinomi ar mirę;
siekiant gauti įvairių fondų ir programų finansinę paramą, organizuoja projektinių pasiūlymų, paraiškų bei jų dokumentacijos rengimą, derina projektų finansavimo ir administravimo sutarčių projektus bei koordinuoja projektų įgyvendinimą;
vykdo įstatymais ir kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus, seniūno įsakymais pavestas funkcijas bei kitus Administracijos direktoriaus, seniūno nuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją, teikia pasiūlymus dėl darbo gerinimo, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai;
vykdydamas Seniūno pavaduotojo pareigas ir kitus pavedimus, gali vykti automobiliu po rajono teritoriją ir už jo ribų;
seniūnijos raštvedžio nebuvimo darbe laikotarpiu (atostogų, nedarbingumo, komandiruočių ir kitu metu) tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir nedeklaravusių gyvenamosios vietos asmenų duomenis, išduoda pažymas apie asmens gyvenamąją vietą;
Seniūno nebuvimo darbe laikotarpiu (atostogų, nedarbingumo, komandiruočių ir kitu metu) atlieka seniūno funkcijas.