SPECIALŪS REIKALAVIMAI NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNO PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti:
aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą,
ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamojo darbo patirtį,
B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
būti susipažinęs ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, vietos savivaldą, darbo santykius, kitas seniūnijos atliekamas funkcijas, taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus įsakymais, Administracijos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Seniūnijos veiklos nuostatais, seniūno pareigybės aprašymu;
išmanyti darbų saugos, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos ir higienos reikalavimus bei turėti darbų saugos pažymėjimą (pretendentui šis reikalavimas netaikomas);
mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis;
išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Seniūnijos veiklą, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNO PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Seniūno pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
prireikus rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus pagal savo kompetenciją, kontroliuoja jų įgyvendinimą, kad būtų užtikrintas Savivaldybei pavestų funkcijų vykdymas;
planuoja ir organizuoja Seniūnijos veiklą, sprendžia Seniūnijos kompetencijai priklausančius klausimus, kontroliuoja, kaip vykdomos Seniūnijai priskirtos funkcijos;
rengia Seniūnijos veiklos nuostatų, darbuotojų pareiginių nuostatų, seniūno ir Seniūnijos valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų projektus, jų pakeitimus ir papildymus ir teikia juos Savivaldybės administracijos direktoriui, teisės aktų nustatyta tvarka vertina Seniūnijos valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą, teikia pasiūlymus dėl Seniūnijos tarnautojų darbo sąlygų, jų skatinimo, kvalifikacijos kėlimo, pildo Seniūnijos tarnautojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
atlieka Seniūnijos vidaus administravimą, siekiant įgyvendinti Seniūnijos veiklos nuostatus;
išduoda Seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams šeimos sudėtį, gyvenamąją vietą ir kitokias faktinę padėtį patvirtinančias pažymas, išskyrus atvejus, kai tai pagal teisės aktus turi būti patvirtinta kitais dokumentais, išduoda leidimus laidoti;
administruoja Seniūnijai skirtus asignavimus;
Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka atlieka jam priskirtas personalo valdymo funkcijas;
pagal kompetenciją surašo administracinių teisės pažeidimų protokolus, nagrinėja administracinių teisės pažeidimų bylas;
Lietuvos Respublikos notariato įstatymo nustatyta tvarka neatlygintinai atlieka Seniūnijos gyventojams notarinius veiksmus;
organizuoja prekių, paslaugų, darbų pirkimą ir sudaro bendrojo pobūdžio ūkinės veiklos sutartis, rūpinasi jų vykdymu;
kontroliuoja, ar teikiant viešąsias paslaugas laikomasi teisės aktuose bei sutartyse nustatytų dėl jų teikimo reikalavimų, nagrinėja gyventojų prašymus bei skundus dėl viešųjų paslaugų teikimo ir šiais klausimais pagal savo kompetenciją priima sprendimus. Savivaldybės administracijai bei kitiems viešųjų paslaugų teikimą administruojantiems subjektams teikia pasiūlymus dėl viešųjų paslaugų teikimo gerinimo;
teikia Savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus dėl kitų Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių valstybės tarnautojų ir Savivaldybės įstaigų vadovų veiklos Seniūnijai priskirtoje teritorijoje tobulinimo, Savivaldybei priklausančių kelių, gyvenviečių gatvių, šaligatvių ir aikščių tvarkymo, vietinio susisiekimo transporto organizavimo, Savivaldybei priklausančių pastatų ir statinių remonto, paminklų, kapinių priežiūros, viešųjų paslaugų teikimo gyventojams organizavimo;
nustatyta tvarka prižiūri prekybą viešosiose vietose;
šaukia Seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoja gyventojų susitikimus su Savivaldybės ir valstybės institucijų pareigūnais;
dalyvauja Savivaldybės institucijų posėdžiuose, kai svarstomi su Seniūnijai priskirtos teritorijos bendruomenės gyvenimu susiję klausimai, arba įgalioja tai daryti kitą Seniūnijos tarnautoją;
apibendrina gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovų pastabas bei pasiūlymus ir teikia juos Savivaldybės administracijos direktoriui. Konsultuoja Seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojus ir teikia jiems informaciją apie Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos bei valstybės institucijų veiklą Savivaldybės teritorijoje;
organizuoja viešuosius ir visuomenei naudingus darbus Seniūnijos teritorijoje;
organizuoja ir kontroliuoja Seniūnijos bendro naudojimo teritorijų, kelių, gatvių, pėsčiųjų takų, skverų valymą, želdinių priežiūrą, gatvių ir kitų viešųjų vietų apšvietimą;
organizuoja Seniūnijos teritorijoje esančių kapinių priežiūrą;
rengia Seniūnijos veiklos programas ir teikia jas svarstyti seniūnaičių sueigoje. Supažindina seniūnaičius su Savivaldybės tarybos patvirtintomis programomis ir aptaria skirtų asignavimų naudojimą, teikia Seniūnijos veiklos ataskaitą seniūnaičių sueigai ir Administracijos direktoriui;
organizuoja Seniūnijai priskirto turto eksploatavimą ir jo apsaugą;
užtikrina tikslingą Seniūnijos autotransporto panaudojimą;
prireikus rūpinasi Seniūnijos teritorijoje gyvenančiomis socialiai remtinomis šeimomis, neįgaliaisiais, socialinės atskirties asmenimis, teikia pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl socialinės paramos teikimo Seniūnijos gyventojams, organizuoja dokumentų ruošimą, socialinės paramos teikimą;
vadovauja Seniūnijos socialinių klausimų komisijai ir organizuoja jos veiklą;
vykdo rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus ir jo įgaliotų asmenų nurodymus civilinės saugos srityje;
dalyvauja rajono Ekstremalių situacijų valdymo centro (ESVC) veikloje;
padeda organizuoti Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo rinkimus, rinkimus į Europos parlamentą, Savivaldybės tarybos rinkimus, referendumus, apklausas bei seniūnaičių rinkimus;
dalį teisių ir pareigų saugos darbe, elektrosaugos, priešgaisrinės saugos klausimais Seniūnas gali perduoti kompetentingam Seniūnijos darbuotojui. (Darbdavio teisių ir pareigų saugos darbe klausimais perdavimas įgaliotam asmeniui neatleidžia darbdavio nuo atsakomybės užtikrinti saugias ir sveikas darbo sąlygas darbo vietoje);
teikia pagalbą Vietinio ūkio ir turto valdymo skyriui bei Šiaulių apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos Mokestinių prievolių departamento Mokesčių mokėtojų skyriaus Akmenės poskyriui apskaičiuojant valstybinės žemės nuomos mokestį bei žemės mokestį, įteikiant mokėtojams deklaracijas apie mokėtinas sumas, surenkant priskaičiuotus mokesčius bei nepriemokas;
užtikrina, kad Seniūnijoje rengiami dokumentai būtų registruojami dokumentų valdymo sistemoje Doclogix, tvarkoma jų apskaita, užtikrintas saugumas iki jų atidavimo saugoti į Savivaldybės administracijos archyvą;
dalyvauja Administracijos direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
vykdo įstatymais ir kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas bei kitus Administracijos direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją, teikia pasiūlymus dėl darbo gerinimo, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai;
vykdydamas seniūno funkcijas ir kitus pavedimus gali vykti automobiliu po rajono teritoriją ir už jo ribų.