SPECIALŪS REIKALAVIMAI NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNIJOS SOCIALINIO DARBO ORGANIZATORIAUS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities socialinio darbo krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
turėti darbo stažą socialinės apsaugos srityje;
būti susipažinęs ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinę apsaugą ir jais vadovautis;
sugebėti bendrauti su žmonėmis, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles;
mokėti naudotis Microsoft Office programiniu paketu, domėtis informacinių technologijų naujovėmis ir jas pritaikyti darbe;
turėti vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo įgūdžių;
sugebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
laikytis konfidencialumo, apie paslaugų gavėjus žinomą informaciją teikiant tik įstatymų numatytais atvejais;
NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNIJOS SOCIALINIO DARBO ORGANIZATORIAUS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją apie seniūnijos teritorijoje gyvenančius asmenis, kuriems reikalinga socialinė parama: vienišus senelius, asmenis turinčius negalią, rizikos grupės asmenis (benamius, narkomanus, alkoholikus ir kt.), šeimas, auginančias specialiųjų poreikių vaikus ir kt. asmenis;
lankosi neįgaliųjų dėl senatvės ar ligos asmenų šeimose ir probleminėse šeimose, auginančiuose specialiųjų poreikių vaikus ir kitų socialinės paramos reikalingų asmenų šeimose, siūlo būdus klientų socialinėms problemoms spręsti;
pagal Socialinės paramos skyriaus ir kitų institucijų poreikius tiria socialinės paramos reikalaujančių seniūnijos gyventojų buitines gyvenimo sąlygas ir atlieka socialinės padėties įvertinimą;
bendradarbiauja su Socialinės paramos skyriumi, pirminės sveikatos priežiūros įstaigomis, Užimtumo tarnyba prie LR SADM, Psichikos sveikatos centru, Policijos komisariatu, VSDFV Akmenės skyriumi, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis institucijomis sprendžiant seniūnijos gyventojų socialines problemas;
renka ir analizuoja informaciją apie seniūnijos gyventojų poreikius socialinėms paslaugoms, prognozuoja jų poreikį;
priima senyvo amžiaus ir neįgalių asmenų, pageidaujančių gauti socialines paslaugas, prašymus-paraiškas, vertina socialinių paslaugų, socialinės globos poreikį, formuoja asmenų dokumentų bylas ir pateikia jas Savivaldybės administracijai;
vertina teikiamų pagalbos namuose paslaugų kokybę, teikia pasiūlymus dėl socialinių paslaugų kokybės gerinimo;
teikia pasiūlymus socialinės paramos skyriui, socialinių paslaugų namams dėl socialinių paslaugų sistemos plėtros, paslaugų kokybės gerinimo, teikia duomenis socialinės paramos programų, socialinio plano rengimui;
tiria neįgalių seniūnijos gyventojų poreikius būsto ir aplinkos pritaikymui, ruošia dokumentus būsto ir aplinkos pritaikymui neįgaliųjų poreikiams ir pateikia juos Socialinės paramos skyriui;
pagal savo kompetenciją konsultuoja seniūnijos gyventojus socialinės paramos teikimo klausimais;
ruošia dokumentus ir atstovauja seniūnijos gyventojų interesus dėl globos (rūpybos) nustatymo ir globėjo (rūpintojo) paskyrimo;
lanko asmenis, kuriems nustatyta globa (rūpyba), kontroliuoja, ar globėjai (rūpintojai) tinkamai atlieka savo pareigas;
kuria seniūnijai reikalingą duomenų bazę, rūpinasi jos tobulinimu;
vykdo apklausas ir tyrimus;
telkia socialinio darbo savanorius ir jiems vadovauja;
dalyvauja Socialinės paramos teikimo seniūnijoje komisijos darbe;
vykdydamas seniūnijos socialinio darbo organizatoriaus pareigas gali vykti automobiliu po rajono teritoriją ir už jo ribų;
registruoja „SPIS“ sistemoje duomenis apie suteiktas asmenims socialines paslaugas;
teikia informaciją, reikalingą seniūnijos veiklos ataskaitoms, dalyvauja rengiant seniūnijos veiklos planus, renka, kaupia ir sistemina seniūnijos veiklai reikalingus duomenis pagal savo kompetenciją;
pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Seniūnijos archyvą;
dalyvauja Naujosios Akmenės miesto seniūno (toliau – Seniūnas) įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
vykdo Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus, Seniūno įsakymais pavestas funkcijas bei Seniūno vienkartinius nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją, teikia pasiūlymus dėl darbo gerinimo, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos, seniūnijos strateginiai tikslai;
prireikus pavaduoja seniūnijos socialinį darbuotoją jo nebuvimo laikotarpiu (atostogų, nedarbingumo, komandiruočių ir kt. metu).
vykdo kitus seniūno pavedimus pagal savo kompetenciją.