Vilda Šliožienė

Socialinių išmokų specialistas

SPECIALŪS REIKALAVIMAI SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS  SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  •   Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
    • turėti socialinių mokslų studijų krypties ne žemesnį kaip aukštesnįjį  išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
    • būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinę paramą, piniginės ir nepiniginės socialinės paramos teikimo tvarką, reikalingais priskirtoms funkcijoms vykdyti, taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus, Administracijos direktoriaus pavaduotojo įsakymais, Administracijos nuostatais,  Vidaus tvarkos taisyklėmis, Socialinės paramos skyriaus nuostatais ir jais vadovautis;
    • žinoti raštvedybos taisykles, dokumentų rengimo, jų apskaitos pagrindus;
    • mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programomis) bei „Parama“  ir socialinės paramos informacine sistema (toliau-SPIS);
    • mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir  apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;
    • gebėti susikaupti, logiškai mąstyti;
    • mokėti priimti lankytojus, vesti dalykinį pokalbį, būti komunikabilaus būdo;
    • nuolat kelti savo kvalifikaciją, domėtis informacinių technologijų naujovėmis ir jas pritaikyti darbe, laikytis vidaus tvarkos taisyklių;
    • žinoti saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos dirbant kompiuteriu reikalavimus.

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS  SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  •      Skyriaus socialinių išmokų specialistas, vykdydamas jam pavestas funkcijas:
    • konsultuoja gyventojus socialinės paramos klausimais;
    • pagal Dokumentų rengimo taisyklėse nustatytus reikalavimus  priima Socialinės paramos skyriaus ir Poskyrio vardu gaunamą korespondenciją, ją registruoja Dokumentų valdymo sistemoje ir perduoda  konkretiems  vykdytojams naudoti darbe ar atsakymui ruošti, kontroliuoja terminuotų dokumentų atsakymą pagal nustatytą datą;
    • tvarko gaunamą korespondenciją;
    • dirba su Dokumentų valdymo sistema, įdiegta Savivaldybės administracijoje socialinės paramos srityje, perduoda ir priima informaciją elektroniniu paštu, siunčia laiškus paštu;
    • rengia skyriaus dokumentacijos planus, registrų sąrašus, sudarytų dokumentų apyrašus, nurašymo aktus;
    • rengia pastovaus ir laikino saugojimo dokumentų suvestinius apyrašus, sudaro bylų apyrašus ir teikia juos derinti Šiaulių apskrities archyvui;
    • ruošia bylų saugojimo, dokumentų tikrinimo ir atrinktų naikinti bylų aktus, kitus dokumentus archyvo klausimais;
    • Socialinės paramos skyriaus archyve turimų dokumentų pagrindu teisės aktų nustatyta tvarka išduoda fiziniams ir juridiniams asmenims archyvines pažymas, dokumentų kopijas, išrašus, rengia atsakymus į  užklausimus ir veda jų apskaitą;
    • ruošia ir išduoda Savivaldybės gyventojams pažymas apie  jų socialinę padėtį, pajamas ir kt.;
    • atsakingas už Socialinės paramos skyriaus inventorių;
    • priima iš Savivaldybės gyventojų dokumentus socialinėms išmokoms, vaiko išmokoms, šalpos išmokoms, kompensacijoms už gyvenamųjų patalpų apšildymą, šaltą ir karštą vandenį, mokinio paramai ir kt. gauti;
    • Savivaldybės gyventojų prašymus ir pateiktus dokumentus dėl socialinių išmokų, vaikų išmokų, šalpos išmokų, paramos mokiniams ir kompensacijų skyrimo registruoja kompiuterinėje programoje „Parama“ ir SPIS, dirba kompiuteriu su šiomis programomis;
    • siekia nustatyti gyventojų, kurie kreipėsi dėl socialinės paramos, turtą, jų užimtumą ir gaunamas pajamas, renka informaciją iš valstybės įmonės Registrų centras, valstybinės įmonės „Regitra“, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, Užimtumo tarnybos, Nacionalinio mokėjimo agentūros ir kt.;
    • ruošia pažymas apie šeimos ar vieno gyvenančio asmens pajamas būsto šildymo išlaidų, išlaidų šaltam ir karštam vandeniui kompensacijoms skaičiuoti;
    • ruošia pažymas gyventojams dėl šeimos ar vieno gyvenančio asmens teisės į būsto šildymo išlaidų kompensaciją apmokant kreditą ir palūkanas renovuojamiems namams;
    • konsultuoja gyventojus nukentėjusius nuo okupacijų asmens statuso suteikimo klausimais ir tarpininkauja su Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centru jiems išduodant tai įrodančius dokumentus;
    • tarpininkauja su Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centru dėl Černobylio atominės elektrinės avarijos padarinių likvidavimo asmenų teisiniam statusui gauti;
    • pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus Administracijos direktoriaus, Skyriaus vedėjo pavestus darbus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams.