SPECIALŪS REIKALAVIMAI KRUOPIŲ SENIŪNIJOS PADĖJĖJO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti socialinių studijų srities ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
būti susipažinęs ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais raštvedybą, gyvenamosios vietos deklaravimą, rajono Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais, susijusiais su atliekamu darbu, seniūno įsakymais ir šiais pareigybės aprašymais;
išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti dirbti kompiuteriniu Microsoft Office programiniu paketu ar lygiavertėmis programomis;
išmanyti darbo pagrindus su dokumentų valdymo programomis;
žinoti įstaigos struktūrą, darbo organizavimo pagrindus, vidaus tvarkos taisykles;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
mokėti savarankiškai organizuoti, planuoti savo darbo veiklą;
laikytis konfidencialumo, apie klientą žinomą informaciją teikiant tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant apginti kliento interesus;
KRUOPIŲ SENIŪNIJOS PADĖJĖJO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
vadovaudamasis Dokumentų rengimo taisyklėmis rengia seniūno įsakymus ir siunčiamus raštus;
atlieka gyventojų gyvenamosios vietos deklaravimą ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymą;
išduoda gyvenamosios vietos deklaravimo pažymas;
išduoda šeimos sudėtį patvirtinančias pažymas;
priima prašymus ir ruošia leidimus, kuriuos pagal kompetenciją išduoda seniūnija;
veda mirusių ir palaidotų seniūnijos kapinėse žmonių apskaitą;
registruoja dokumentų valdymo sistemoje gaunamus, siunčiamus raštus bei kitus dokumentus ir visą informaciją iš Savivaldybės administracijos skyrių ir kitų organizacijų;
tvarko dokumentus (sutartis, darbo grafikus, medicinines pažymas ir kt. ) susijusius su visuomenei naudingais darbais;
ruošia dokumentus Valstybinio notariato įstatyme ir Civiliniame kodekse nurodytiems veiksmams atlikti, veda notarinių veiksmų žurnalą;
vykdo viešuosius pirkimus ir tvarko dokumentaciją;
veda ir tvarko su seniūnijos personalo funkcijomis susijusius dokumentus, pildo reikalingą informaciją personalo sistemoje;
rengia, atnaujina ir pildo dokumentus (darbuotojų asmeninių apsaugos priemonių apskaitos kortelės, sveikatos pasitikrinimo žurnalas) susijusius su darbų sauga.
rengia prekių atsargų nurašymo, turto atidavimo naudoti aktus ir tvarko inventorizacijos dokumentaciją;
padeda rengti seniūnijoje organizuojamus renginius;
perduoda seniūnui informaciją apie paraiškų teikimą projektams rašyti;
pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles tvarko seniūnijos dokumentus, formuoja bylas, sudaro ir su Šiaulių regioniniu valstybės archyvu derina dokumentacijos planus, bylų apyrašus ir kt. archyvinius dokumentus;
atsako už civilinę saugą (toliau – CS) seniūnijoje:
rengia, derina ir pateikia administracijos direktoriui tvirtinti ekstremalių situacijų planą ir jį periodiškai tikslina;
sudaro CS metinį darbo planą ir atsako už jo įgyvendinimą;
paruošia, praveda ir registruoja įvadines CS instrukcijas;
vykdo kitas seniūno pavestas užduotis pagal savo kompetenciją.