Virginija Kušleikienė

Seniūno padėjėjas

SPECIALŪS REIKALAVIMAI NAUJOSIOS AKMENĖS KAIMIŠKOSIOS SENIŪNIJOS PADĖJĖJO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  • Darbuotojas, einantis Seniūnijos padėjėjo pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
    • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu
    • laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
    • žinoti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ir kitais teisės aktais, Akmenės rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Akmenės rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais;
    • išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
    • mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis.

NAUJOSIOS AKMENĖS KAIMIŠKOSIOS SENIŪNIJOS PADĖJĖJO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  • Seniūno padėjėjo pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
    • vadovaudamasis Dokumentų rengimo taisyklėmis rengia seniūno įsakymus veiklos, personalo, atostogų klausimais;
    • įgyvendinant Seniūnijos veiklos funkcijas, rengia raštus, pažymas, leidimus ir kitus dokumentus fiziniams ir juridiniams asmenims;
    • Lietuvos Respublikos notariato įstatymo, Civilinio kodekso ir Vietos savivaldos įstatymo nustatyta tvarka rengia dokumentus, reikalingus notariniams veiksmams atlikti;
    •  pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles tvarko Seniūnijos dokumentus, formuoja bylas, sudaro ir su Šiaulių regiono valstybės archyvu derina dokumentacijos planus, bylų apyrašus ir kt. archyvinius dokumentus;
    • veda ir tvarko su personalo valdymo funkcijomis susijusius dokumentus;
    • atlieka gyventojų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymo funkciją Seniūnijoje;
    • vykdo viešuosius pirkimus ir tvarko viešųjų pirkimų dokumentaciją;
    • veda palaidotų asmenų Seniūnijos kapinėse apskaitą;
    • tvarko Seniūnijos socialinių būstų dokumentaciją;
    • registruoja dokumentus Savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistemoje;
    •  atlieka paskesniąją finansų kontrolę;
    •  tvarko buhalterinius dokumentus: registruoja gaunamas sąskaitas, rengia medžiagų nurašymo ir turto atidavimo naudoti aktus;
    •  koordinuoja seniūnaičių ir išplėstines seniūnaičių sueigose, juose sekretoriauja;
    •  padeda seniūnui organizuoti šventes, minėjimus, renginius;
    •  vykdo kitus Seniūnijos seniūno vienkartinius pavedimus pagal savo kompetenciją.