SPECIALŪS REIKALAVIMAI VALSTYBĖS TARNAUTOJUI, EINANČIAM INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGAS
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti fizinių mokslų studijų srities informatikos krypties arba technologijos mokslų studijų srities elektronikos inžinerijos, informatikos inžinerijos krypties aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
būti susipažinęs ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą ir viešąjį administravimą, vietos savivaldą, asmens duomenų teisinę apsaugą, savivaldybių interneto svetaines, elektronines paslaugas, kompiuterinių programų naudojimą, dokumentų rengimą, įforminimą ir archyvavimą ir kt., Savivaldybės institucijų teisės aktais, Administracijos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Skyriaus veiklos nuostatais, vedėjo pareigybės aprašymu;
Žinoti operacinių sistemų Windows ir MS Office administravimo pagrindus;
turėti:
darbo patirties užtikrinant informacinių technologijų duomenų saugumą,
ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje, administruojant ir prižiūrint programinę ir techninę kompiuterinę įrangą, kompiuterinius tinklus, serverius, dokumentų, projektų, personalo bei viešųjų pirkimų valdymo sistemas, duomenų bazes, interneto svetaines;
išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir Skyriaus darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;
turėti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Vedėjo pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų, raštų, aprašų, techninių užduočių ir kitų dokumentų kompiuterizavimo klausimais projektus pagal savo kompetenciją, nagrinėja Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktus šioje srityje bei pritaiko juos Akmenės rajono savivaldybės administracijos veikloje, pildo ataskaitas, formas, kad būtų užtikrintas Savivaldybei pavestų funkcijų vykdymas;
siekdamas įgyvendinti Skyriaus veiklos nuostatuose numatytus uždavinius ir funkcijas:
planuoja ir organizuoja Skyriaus veiklą, sprendžia Skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus, paskirsto Skyriaus darbuotojams užduotis, koordinuoja ir kontroliuoja, kaip vykdomos Skyriui priskirtos funkcijos,
atstovauja Skyriui, rengia Skyriaus veiklos planus ir ataskaitas, Skyriaus veiklos nuostatų, vedėjo ir tarnautojų pareigybės aprašymų projektus, jų pakeitimus bei teikia juos Savivaldybės administracijos direktoriui,
teikia Savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus tarnautojų darbo sąlygų, jų skatinimo, kvalifikacijos kėlimo, pildo Skyriaus tarnautojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
teikia informaciją, reikalingą strateginiams plėtros ir veiklos planams sudaryti, atnaujinti ir įgyvendinti;
analizuoja Savivaldybės kompiuterizavimo būklę, įvertina jo pokyčius, kaupia ir apdoroja informaciją bei teikia pasiūlymus šioje srityje Savivaldybės administracijos direktoriui, atsakingoms įstaigoms ar asmenims, kad būtų užtikrintas efektyvus ir kryptingas informacinių technologijų įgyvendinimo procesas;
siekdamas, kad efektyviai būtų naudojamos informacinės technologijos, koordinuoja Savivaldybės administracijoje eksploatuojamų kompiuterizuotų darbo vietų racionalų paskirstymą, įvertina darbuotojų kompiuterinio darbo sąlygas, teikia pasiūlymus ir ieško būdų jas gerinti, organizuoja programinės įrangos ir kompiuterinės technikos įsigijimą ir nurašymą bei užtikrina jų suderinamumą, organizuoja kompiuterinės įrangos priežiūrą Savivaldybės administracijos padaliniuose, taip pat nepertraukiamą Savivaldybės administracijos kompiuterių tinklo, elektroninio pašto, KDV funkcionavimą, informacinių sistemų, duomenų bazių veikimą ir jų apsaugą bei atlieka atliktų darbų kontrolę, kompiuterizavimo klausimais bendradarbiauja su Savivaldybės administracijos, jos padalinių, pavaldžių įstaigų, kitų įstaigų ir organizacijų vadovais ir specialistais, teikia jiems išvadas ir siūlymus dėl darbo gerinimo pagal savo kompetenciją;
siekdamas praplėsti Savivaldybės administracijos tarnautojų žinias efektyviai panaudoti informacinių technologijų galimybes, užtikrina, kad būtų paruoštos, o esant reikalui ruošia instrukcijas darbui su kompiuterinėmis programomis ir organizuoja mokymus kompiuterizavimo srityje;
rengia viešiesiems pirkimams skirtas technines specifikacijas kompiuterių tinklų aktyviajai ir pasyviajai įrangai, tarnybinėms stotims, duomenų saugyklos programinei įrangai, kompiuterinei ir biuro įrangai įsigyti;
siekdamas suteikti efektyvias informacijos valdymo priemones, koordinuoja Akmenės rajono savivaldybės administracijos informacinių sistemų funkcionavimą;
koordinuoja gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo funkciją;
pateikia kompiuterinės ir programinės įrangos sąrašus inventorizacijai, defektinius aktus nurašomai įrangai bei šios srities techninę dokumentaciją viešiesiems pirkimams. Kasmet teikia Savivaldybės administracijos direktoriui informaciją apie licencijuotos programinės įrangos naudojimą ir kompiuterinės technikos būklę Savivaldybės administracijoje bei pasiūlymus jai gerinti, saugo Savivaldybės administracijos įsigytos programinės įrangos instaliacinę medžiagą, licencijas ir sertifikatus;
administruoja Savivaldybės interneto svetainę, kad būtų užtikrintas visuomenės informavimo procesas;
siekdamas užtikrinti automatiniu būdu tvarkomų duomenų tvarkymą pagal keliamus reikalavimus, organizuoja ir užtikrina duomenų patikimumą bei saugą nuo atsitiktinio ar neteisėto duomenų sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat kokio nors kito neteisėto jų tvarkymo;
nagrinėja piliečių ir kitų asmenų prašymus, pareiškimus, pasiūlymus ir skundus pagal kompetenciją, rengia atsakymų projektus tam, kad būtų suteikta informacija pagal kompetenciją;
pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos Savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistemoje;
dalyvauja Administracijos direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
vykdo įstatymais ir kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas bei kitus Administracijos direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją, teikia pasiūlymus dėl darbo gerinimo, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai;
vykdydamas vedėjo pareigas ir kitus pavedimus gali vykti automobiliu po rajono teritoriją ir už jo ribų.